GHF som arbejdsplads

Gentofte HF er en god arbejdsplads med et stærkt kollegialt fællesskab og gode mentorordninger for nye lærere.

Du vil komme til at arbejde med en skøn elevgruppe der er bredt sammensat – både fagligt og personligt.

BLA02199

Du har muligvis den rette profil, hvis du...

...brænder for at undervise
...synes det er sjovt at tage ansvar i forhold til at flytte unge mennesker både fagligt og socialt.
...har lyst til at indgå i et teamsamarbejde omkring en klasse og til at være tutor for en række elever.
...synes det er spændende at samarbejde med skolens andre lærere og øvrige personale om at skabe den bedst mulige uddannelse og den bedst mulige uddannelsesinstitution.

På Gentofte HF lægger vi vægt på, at vores elever opnår et så højt fagligt niveau som muligt, og at de trives mens de går her. Vores stærke lærer-elev relationer er præget af gensidig respekt og lyst til at ville hinanden.

Gentofte HF er en meget overskuelig og hyggelig skole, som alle ansatte og elever værner om. Skolen er meget velholdt og ligger i smukke omgivelser ved Gentofte Sø.

Der er et stærkt sammenhold i lærerkollegiet, og vi synes selv vi tager rigtig godt imod nyansatte.

Hvis du kan se dig selv som en del af dette, opfordrer vi dig til at søge job hos os, når vi har ledige stillinger. Disse slås op og søges via www.gymnasiejob.dk